In-house-tiimin Google Ads -mainonnan sparraus johti syvempään yhteistyöhön

Vallilalta osallistuttiin Mediashaken järjestämään Google Ads -mainonnan päivän kestävään koulutukseen. Koulutuksen piti Mediashaken kokenut kouluttaja ja SEM Consultant Anni Penttilä.

Tarkoituksena oli lähteä kehittämään Vallilan in-house-tiimin osaamista hakusanamainonnan toteutuksessa. Digimarkkinointia oli tehty aktiivisesti aikaisemminkin, mutta siitä puuttui syvempi asiantuntijuus.

Koulutuksen jälkeen Vallilalta oltiin niin vakuuttuneita Annin ja Mediashaken osaamisesta, että sovittiin tarkempi auditointi ja keskustelu Google Ads -mainonnan kehitysmahdollisuuksista.

Auditoinnin jälkeen Mediashaken ja Vallila sopivat alkuun kolmen kuukauden yhteistyön, jonka jälkeen Vallilan oli tarkoitus jatkaa in-house-tiiminsä voimin Google Ads -mainonnan kehittämistä.

Kolmen kuukauden jälkeen yhteistyö sujui niin mallikkaasti, että sitä haluttiin jatkaa.

Vallila
Piia Vilja
Tulokset ovat parantuneet koko ajan ja rahaa käytetään nykyään tehokkaammin kuin aiemmin. Pidän erityisesti siitä, että Mediashakella on jatkuva kokeilun ja kehittämisen kulttuuri sekä selkeästi intohimoa työhön. Tulokset puhuvat puolestaan ja yhteistyö on toiminut ihan mielettömän hyvin!
Piia Vilja, Vallila Interior Head of Digital Commerce

Jatkuvaa kehittämistä ja tehokkaampaa mediabudjetin käyttöä

Pitkäaikaisen yhteistyön aikana Vallilan Google Ads -mainonnassa hakusanamainonta on toiminut vahvana tukipilarina, mutta kilpailutilanteen eläessä on täytynyt miettiä uusia toimenpiteitä myynnin kasvattamiseksi.

Google Shopping -mainontaa on alettu toteuttamaan jo sen rantautuessa Suomeen ja Shopping-mainontaa on kehitetty tekoälyn sekä tuotelistauksen rikastamisen yhteistyönä.

Jatkuva testaaminen ja toimivimpien mainosmuotojen käyttöönottaminen on ollut suuressa roolissa tulosten kasvussa.

Mediashake asiantuntija

‚ÄúYhteisty√∂ on toiminut mielett√∂m√§n hyvin‚ÄĚ

Yhteistyö on toiminut alusta alkaen puolin ja toisin moitteettomasti, ja siihen me Mediashakella panostamme todella paljon. Pidämme asiakkaamme aina Google Ads -mainonnan aallonharjalla, ja se vaatiikin jatkuvaa uudistumiskykyä ja halua oppia sekä kokeilla uutta.

Mediashaken SEM Consultant Anni Penttilä kommentoi yhteistyötä:

‚ÄúYhteisty√∂ Vallilan kanssa on ollut todella antoisaa, sill√§ alusta asti olemme saaneet kehitt√§√§ mainontaa siihen suuntaan, joka tuottaa tuloksia. Yhteisty√∂ss√§ parasta on molemminpuolinen luottamus siit√§, ett√§ mainontaa kehitet√§√§n yhdess√§ kohti sovittuja tavoitteita. Olen saanut Vallilasta asiakkuuden lis√§ksi kuin uudet kollegat, kenen kanssa kehitet√§√§n mainontaa!‚ÄĚ

Vallilan Head of Digital Commerce Piia Vilja kommentoi yhteistyötä näin:

‚ÄúTulokset ovat parantuneet koko ajan ja rahaa k√§ytet√§√§n nyky√§√§n tehokkaammin kuin aiemmin. Pid√§n erityisesti siit√§, ett√§ Mediashakella on jatkuva kokeilun ja kehitt√§misen kulttuuri sek√§ selke√§sti intohimoa ty√∂h√∂n. Tulokset puhuvat puolestaan ja yhteisty√∂ on toiminut ihan mielett√∂m√§n hyvin!‚ÄĚ

Kiitos Vallila t√§h√§nastisesta yhteisty√∂st√§! ūü§Ě ‚̧ԳŹ

Vallila
Yhteistyöstä vastaa
Anni Penttilä, SEM Consultant, , 050 328 2535

Haluatko keskustella yhteisty√∂st√§ ūüĎá

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö