Pohdinta in-house-tekijän ja Google Ads -mainontaan erikoistuneen toimiston välillä

Tampereen Markiisilla oli aikaisempia kokemuksia digimarkkinointitoimiston kanssa työskentelyssä, mutta välissä pohdittiin toteuttaisiko digimarkkinoinnin in-house-tekijän voimin vai siirtäisikö vastuuta toteutuksesta uudelleen digimarkkinointitoimistolle. Tässä vaiheessa Mediashake osallistui keskusteluihin ja lopulta päädyimme yhteistyöhön Google Ads -mainonnan osalta.

Tampereen Markiisin toimitusjohtajalla Matti Salmisella oli aikaisemminkin toisen yrityksen kautta kokemusta Mediashaken toiminnasta ja h√§nen oli helppo todeta, ett√§ jos homma oli toiminut aiemminkin, se todenn√§k√∂isesti tulisi toimimaan my√∂s uudelleen. ‚ÄúTulimme siihen tulokseen, ett√§ kannattaa antaa ammattilaisten hoitaa Google Ads -mainonta.‚ÄĚ

Susan-tamar

Yhteistyö alkoi Google Ads -mainonnasta, mutta laajentui hyvien tulosten myötä some-mainontaan

Mediashaken ja Tampereen Markiisin yhteistyö alkoi Google Ads -mainonnan toteutuksesta ja pääosin keskittyi hakusanamainonnan kehittämiseen. Hyvien tulosten ja toimivan yhteistyön myötä oli helppo aloittaa keskustelu myös sosiaalisen median mainonnan toteutuksesta, pääpainona Facebook- ja Instagram-mainonta.

SEM Consultant Susan Lehtisalo kommentoi yhteistyötä näin: 

 

 

tamar
“Yhteydenottoja on saatu ihan erilainen määrä kuin aikaisemmin. Pidän Susanin ja Sannan tyylistä toimia ja siitä, että tekee yhteistyötä meidän mainontaan paneutuneiden asiantuntijoiden kanssa niin tulee myös itselleen tärkeä olo. Mediashakella on dynaamisen oloista porukkaa ja muutenkin mutkatonta tekemistä. “
Matti Salminen, Toimitusjohtaja Tampereen Markiisi Oy

Mainonnan päätavoitteina myynnilliset yhteydenotot

Alusta alkaen mainonta on keskittynyt liiketoiminnan kannalta konkreettisiin tavoitteisiin. Yhdessä määriteltyjen tavoitteiden avulla mainonnassa onnistumista on ollut helppoa seurata. Sekä Google- että some-mainonnan osalta konversiona ovat olleet myynnilliset yhteydenotot. 

Tamarin toimitusjohtaja Matti Salminen komppaa Susania yhteistyön toimivuuden osalta: “Yhteydenottoja on saatu ihan erilainen määrä kuin aikaisemmin. Pidän Susanin ja Sannan tyylistä toimia ja siitä, että tekee yhteistyötä meidän mainontaan paneutuneiden asiantuntijoiden kanssa niin tulee myös itselleen tärkeä olo. Mediashakella on dynaamisen oloista porukkaa ja muutenkin mutkatonta tekemistä. “

T√§st√§ on hyv√§ jatkaa, kiitos Tampereen Markiisi t√§h√§nastisesta yhteisty√∂st√§! ūü§Ě

Sanna-tamar
Yhteistyöstä vastaa
Susan Lehtisalo, SEM Consultant, , 045 7874 3228
Yhteistyöstä vastaa
Sanna Nenonen, Social Ads Consultant, , 045 7874 2837

Haluatko keskustella yhteisty√∂st√§ ūüĎá

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö