Digimainonnan yhteistyö alkoi muutaman kuukauden projektista 2019

Mediashaken ja Nanson välinen yhteistyö alkoi Black Fridayn tienoilla vuonna 2019 muutaman kuukauden projektilla. Alun perin tarkoituksena oli projektin jälkeen jatkaa Facebook- ja Instagram-mainontaa Nanson in-house-tekijöiden toteuttamana. Muutaman kuukauden mittainen projekti lähti kuitenkin niin hyvin liikenteeseen, että yhteistyötä Mediashaken kanssa haluttiin jatkaa ja asiakassuhde syventyi some-mainonnan osalta.

Heti yhteistyön alkumetreistä lähtien on ymmärretty asiakkaan tarpeita ja kuunneltu heidän toiveitaan. Mediashakelle on erityisen tärkeää, että asiakasviestintä on sujuvaa ja siitä pyritäänkin tekemään mahdollisimman helppoa puolin ja toisin.

“Kommunikointi on ollut helppoa ja nopeaa Mediashaken kanssa. Viestinnän kynnys on madaltunut ja voin laittaa viestiä aina, kun on tarve. Sovitut asiat etenevät ripeällä aikataululla”, kommentoi Nanson Marketing Specialistina toiminut Noora Uusitalo.

 

Anna Ikonen - Nanso

Facebook- ja Instagram-mainontaa uudistettu parhaiden käytäntöjen mukaisesti – ja se näkyy tuloksissa

Mediashaken some-mainonnan asiantuntijatiimi on uudistanut ja kehittänyt Nanson some-mainontaa yhteistyön alkumetreistä lähtien. Mainostilillä on keskitytty etenkin kampanjarakenteen järkevöittämiseen ja automaation lisäämiseen, jotta koneoppimisesta on saatu paras mahdollinen hyöty irti. Tehtyjen muutosten ansiosta mainontaa näytetään jatkuvasti osuvammalle yleisölle, minkä voi huomata selvästi myös verkkokaupan myyntiluvuissa. Rakenteessa on huomioitu verkkokauppamainonnan lisäksi myös myymälä- ja kampanjamainonnan erityispiirteet.

Kaikkien mainosten luova sisältö on sekä Nanson brändin mukaista että optimoitu eri sijoitteluihin. Verkkokaupan tuotevalikoimaan pohjautuvaa dynaamista tuotemainontaa hyödyntäen potentiaalisille asiakkaille näytetään personoidusti juuri heitä kiinnostavia tuotteita.

“Mielestäni on hyvä asia, että mainonnan toteutus on siirtynyt ulkopuoliselle tekijälle. Ensinnäkin olen saanut omaa työpanosta pois harteilta, sillä töitä riittää muutenkin, mutta toiseksi on hienoa tietää, että asiantuntija vastaa some-mainonnan kehittämisestä ja voi luottaa, että mainonta on hyvissä käsissä. Tiedän, että meillä on ammattilainen hoitamassa mainontaa.”
Noora Uusitalo, Marketing Specialist Nanso

“Tiedän, että meillä on ammattilainen hoitamassa mainontaa.”

Facebook- ja Instagram-mainonta, kuten muutkin digitaalisen markkinoinnin kanavat, kehittyvät vauhdilla eteenpäin. Siksi on tärkeää, että tietyn kanavan toteuttamiseen löytyy syvempää asiantuntijuutta ja uusia ominaisuuksia testataan rohkeasti.

Nanson Marketing Specialistina toiminut Noora Uusitalo koki Mediashaken some-mainonnan asiantuntijan tuoman avun some-mainonnan toteuttamisessa suurena etuna:

“Mielestäni on hyvä asia, että mainonnan toteutus on siirtynyt ulkopuoliselle tekijälle. Ensinnäkin olen saanut omaa työpanosta pois harteilta, sillä töitä riittää muutenkin, mutta toiseksi on hienoa tietää, että asiantuntijatiimi vastaa some-mainonnan kehittämisestä ja voi luottaa, että mainonta on hyvissä käsissä. Tiedän, että meillä on ammattilainen hoitamassa mainontaa.”

Nanso Group

Nanso Group on vuonna 1921 perustettu suomalainen bränditalo ja perheyritys neljännessä polvessa. Sen tunnetut brändit ovat Nanso ja Vogue. Naisten muotiin keskittynyt Nanso tunnetaan uniikeista kuoseistaan, korkeasta laadustaan sekä klassisen ajattomasta suomalaisesta suunnitteluosaamisestaan.

Yhteistyöstä vastaa
Iida-Liisa Paronen, Lead Consultant, Team Lead, Paid Social, , 045 7877 2959

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö