Mediashake toteuttaa Nansolle some-mainontaa, mikä on vapauttanut Nanson markkinointitiimin resursseja muihin tehtäviin. Jatkuva testaaminen ja mainonnan kehittäminen näkyvät loistavina tuloksina ja onnistuneena yhteistyönä.

Yhteistyö alkoi muutaman kuukauden projektista

Mediashaken ja Nanson välinen yhteistyö alkoi Black Fridayn tienoilla vuonna 2019 muutaman kuukauden projektilla. Alun perin tarkoituksena oli projektin jälkeen jatkaa Facebook- ja Instagram-mainontaa Nanson in-house-tekijöiden toteuttamana.

Muutaman kuukauden mittainen projekti lähti kuitenkin niin hyvin liikenteeseen, että yhteistyötä Mediashaken kanssa haluttiin jatkaa ja asiakassuhde syventyi some-mainonnan osalta.

Anna Ikonen - Nanso
“Mielestäni on hyvä asia, että mainonnan toteutus on siirtynyt ulkopuoliselle tekijälle. Ensinnäkin olen saanut omaa työpanosta pois harteilta, sillä töitä riittää muutenkin, mutta toiseksi on hienoa tietää, että asiantuntija vastaa some-mainonnan kehittämisestä ja voi luottaa, että mainonta on hyvissä käsissä. Tiedän, että meillä on ammattilainen hoitamassa mainontaa.”
Noora Uusitalo, Marketing Specialist Nanso

Facebook- ja Instagram-mainontaa uudistettu parhaiden käytäntöjen mukaisesti – ja se näkyy tuloksissa

Mediashaken Social Ads Consultant Anna Ikonen on uudistanut ja kehittänyt Nanson some-mainontaa yhteistyön alkumetreistä lähtien. Mainostilillä on keskitytty etenkin kampanjarakenteen järkevöittämiseen ja automaation lisäämiseen, jotta koneoppimisesta on saatu paras mahdollinen hyöty irti. Tehtyjen muutosten ansiosta mainontaa näytetään jatkuvasti osuvammalle yleisölle, minkä voi huomata selvästi myös verkkokaupan myyntiluvuissa. Rakenteessa on huomioitu verkkokauppamainonnan lisäksi myös myymälä- ja kampanjamainonnan erityispiirteet.

Kaikkien mainosten luova sisältö on sekä Nanson brändin mukaista että optimoitu eri sijoitteluihin, jotta mainokset näyttävät viimeistellyiltä käyttäjän laitteesta ja alustasta riippumatta. Verkkokaupan tuotevalikoimaan pohjautuvaa dynaamista tuotemainontaa hyödyntäen potentiaalisille asiakkaille näytetään personoidusti juuri heitä kiinnostavia tuotteita.

“Hienoa tietää, että asiantuntija vastaa some-mainonnan kehittämisestä ja voi luottaa, että mainonta on hyvissä käsissä.”

Facebook- ja Instagram-mainonta, kuten muutkin digitaalisen markkinoinnin kanavat, kehittyvät vauhdilla eteenpäin. Siksi on tärkeää, että tietyn kanavan toteuttamiseen löytyy syvempää asiantuntijuutta ja uusia ominaisuuksia testataan rohkeasti.

Nanson Marketing Specialist Noora Uusitalo kokee Mediashaken Social Ads Consultant Anna Ikosen tuoman avun some-mainonnan toteuttamisessa suurena etuna:

“Mielestäni on hyvä asia, että mainonnan toteutus on siirtynyt ulkopuoliselle tekijälle. Ensinnäkin olen saanut omaa työpanosta pois harteilta, sillä töitä riittää muutenkin, mutta toiseksi on hienoa tietää, että asiantuntija vastaa some-mainonnan kehittämisestä ja voi luottaa, että mainonta on hyvissä käsissä. Tiedän, että meillä on ammattilainen hoitamassa mainontaa.”

Anna palaverissa

Nopeaa ja vaivatonta viestintää

Heti yhteistyön alkumetreistä lähtien on ymmärretty asiakkaan tarpeita ja kuunneltu heidän toiveitaan. Mediashakelle on erityisen tärkeää, että asiakasviestintä on sujuvaa ja siitä pyritäänkin tekemään mahdollisimman helppoa puolin ja toisin.

“Kommunikointi on ollut helppoa ja nopeaa Mediashaken kanssa. Viestinnän kynnys on madaltunut ja voin laittaa viestiä aina, kun on tarve. Sovitut asiat etenevät ripeällä aikataululla”, kommentoi Nanson Marketing Specialist Noora Uusitalo.

Tästä on hyvä jatkaa. Kiitos Nanso tähänastisesta yhteistyöstä! 🤝❤️

Mediashake case
Yhteistyöstä vastaa
Anna Ikonen, Social Ads Consultant, Team Lead, , 045 7877 2958

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö