Taustalla useita kokeiluja suurempien digimarkkinointitoimistojen kanssa

Kodin Kukat oli aikaisemmin itse tehnyt digimarkkinointia ja sen lisäksi Kodin Kukilla on ollut useampia kokeiluja suurempien digimarkkinointitoimistojen kanssa. Aikaisemmat kokemukset toimistojen kanssa työskentelystä eivät ole olleet pitkäaikaisia, sillä yhteistä säveltä ei ole löytynyt.

Kodin Kukkien perustaja ja toimitusjohtaja Juha Toikka oli tutustunut Mediashaken järjestämiin webinaareihin ja sitä kautta Mediashaken toimitusjohtajaan Matti Hirvoseen, josta Juhan mukaan huokui aito innostus alaa kohtaan. Lopulta maksuttomien webinaarien kautta käynnistyikin keskustelu yhteistyöstä.

 

 

 

Minulla on tunne, että Sanna paneutuu yhteistyöhömme oikeasti ja haluaa ymmärtää aidosti asiakasta. Huomaa, että Matti yrittäjänä on löytänyt vierelleen alasta aidosti kiinnostuneita asiantuntijoita. Kaverit voivat kehua, mutta asiakas kyllä kertoo totuuden.
Juha Toikka, Toimitusjohtaja, yrittäjä Kodin Kukat

"Ensimmäinen ihminen, joka oikeasti paneutui pintaa syvemmälle meidän toimintaan"

Aloitimme yhteistyön Facebook- ja Instagram-mainonnan toteutuksesta. Mediashaken Social Ads Consultant Sanna Nenonen otti koppia uudesta asiakkuudesta ja hyvin nopeasti Sanna ja Juha löysivät yhteisen sävelen ja molemmille sopivan työskentelytavan. Juha antaakin Sannalle reippaasti kiitosta toimivasta yhteistyöstä:

”Sannan kanssa on helppo työskennellä. Hän esittää hyviä ideoita ja kokeilee jatkuvasti uutta. Sanna on myös sisäistänyt nopeasti Kodin Kukkien viestinnän tyylin, joten hän osaa toimia hyvinkin itsenäisesti. Minulla on täysi luotto siihen, että Sannan ja Mediashaken kanssa homma toimii. Sanna on ensimmäinen ihminen, joka oikeasti paneutui pintaa syvemmälle meidän toimintaan ja sen myötä Mediashake on ensimmäinen toimisto, joka oikeasti tekee sitä asiantuntijapalvelua mitä lukee mainosteksteissä.”

 

Facebook-mainonnassa loistavia tuloksia ja kohderyhmälle sopivaa mainossisältöä

Facebook-mainonnassa on keskitytty konkreettisiin tuloksiin, kuten sähköpostirekisterin ja verkkokauppamyynnin kasvattamiseen. Mainokset ovat sitouttaneet käyttäjiä ajankohtaisten teemojen avulla, ja sähköpostiliideistä on syntynyt vakioasiakkaita.

Sanna kommentoi yhteistyötä näin: ”Yhteistyö Juhan kanssa on helppoa ja sujuvaa. Palavereissa vaihdetaan kuulumiset ja puhutaan muustakin kuin pelkästä työstä. Käymme yhdessä aina läpi ajankohtaiset aiheet puutarhalla, mikä auttaa minua mainonnan suunnittelussa ja työstämisessä. Juha osaa tuoda selkeästi liiketoiminnan kannalta oleelliset asiat esiin, ja tämän ansiosta mainonnan tekeminen on mukavaa ja helppoa. On mahtavaa olla mukana jakamassa kukkien tuomaa iloa muille!”

Tästä on hyvä jatkaa, kiitos tähänastisesta yhteistyöstä Kodin Kukat 🤝

Haluatko keskustella yhteistyöstä?👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä!

Jätä yhteydenottopyyntö