Taustalla useita kokeiluja suurempien digimarkkinointitoimistojen kanssa

Kodin Kukat oli aikaisemmin itse tehnyt digimarkkinointia ja sen lisäksi Kodin Kukilla on ollut useampia kokeiluja suurempien digimarkkinointitoimistojen kanssa. Aikaisemmat kokemukset toimistojen kanssa työskentelystä eivät ole olleet pitkäaikaisia, sillä yhteistä säveltä ei ole löytynyt.

Kodin Kukkien perustaja ja toimitusjohtaja Juha Toikka oli tutustunut Mediashaken järjestämiin webinaareihin ja sitä kautta Mediashaken toimitusjohtajaan Matti Hirvoseen, josta Juhan mukaan huokui aito innostus alaa kohtaan. Lopulta maksuttomien webinaarien kautta käynnistyikin keskustelu yhteistyöstä.

 

 

 

Minulla on tunne, että Sanna paneutuu yhteistyöhömme oikeasti ja haluaa ymmärtää aidosti asiakasta. Huomaa, että Matti yrittäjänä on löytänyt vierelleen alasta aidosti kiinnostuneita asiantuntijoita. Kaverit voivat kehua, mutta asiakas kyllä kertoo totuuden.
Juha Toikka, Toimitusjohtaja, yrittäjä Kodin Kukat

"Ensimmäinen ihminen, joka oikeasti paneutui pintaa syvemmälle meidän toimintaan"

Aloitimme yhteistyön Facebook- ja Instagram-mainonnan toteutuksesta. Mediashaken Social Ads Consultant Sanna Nenonen otti koppia uudesta asiakkuudesta ja hyvin nopeasti Sanna ja Juha löysivät yhteisen sävelen ja molemmille sopivan työskentelytavan. Juha antaakin Sannalle reippaasti kiitosta toimivasta yhteistyöstä:

”Sannan kanssa on helppo ty√∂skennell√§. H√§n esitt√§√§ hyvi√§ ideoita ja kokeilee jatkuvasti uutta. Sanna on my√∂s sis√§ist√§nyt nopeasti Kodin Kukkien viestinn√§n tyylin, joten h√§n osaa toimia hyvinkin itsen√§isesti. Minulla on t√§ysi luotto siihen, ett√§ Sannan ja Mediashaken kanssa homma toimii. Sanna on ensimm√§inen ihminen, joka oikeasti paneutui pintaa syvemm√§lle meid√§n toimintaan ja sen my√∂t√§ Mediashake on ensimm√§inen toimisto, joka oikeasti tekee sit√§ asiantuntijapalvelua mit√§ lukee mainosteksteiss√§.”

 

Facebook-mainonnassa loistavia tuloksia ja kohderyhmälle sopivaa mainossisältöä

Facebook-mainonnassa on keskitytty konkreettisiin tuloksiin, kuten sähköpostirekisterin ja verkkokauppamyynnin kasvattamiseen. Mainokset ovat sitouttaneet käyttäjiä ajankohtaisten teemojen avulla, ja sähköpostiliideistä on syntynyt vakioasiakkaita.

Sanna kommentoi yhteisty√∂t√§ n√§in: ”Yhteisty√∂ Juhan kanssa on helppoa ja sujuvaa. Palavereissa vaihdetaan kuulumiset ja puhutaan muustakin kuin pelk√§st√§ ty√∂st√§. K√§ymme yhdess√§ aina l√§pi ajankohtaiset aiheet puutarhalla, mik√§ auttaa minua mainonnan suunnittelussa ja ty√∂st√§misess√§. Juha osaa tuoda selke√§sti liiketoiminnan kannalta oleelliset asiat esiin, ja t√§m√§n ansiosta mainonnan tekeminen on mukavaa ja helppoa. On mahtavaa olla mukana jakamassa kukkien tuomaa iloa muille!”

T√§st√§ on hyv√§ jatkaa, kiitos t√§h√§nastisesta yhteisty√∂st√§ Kodin Kukat ūü§Ě

Yhteistyöstä vastaa
Sanna Nenonen, Social Ads Consultant, , 045 7874 2837

Haluatko keskustella yhteisty√∂st√§ ūüĎá

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö