Sillisalaatista selkeään digimainonnan strategiaan

Ennen yhteistyötä Mediashaken kanssa Börjes Kotimäen digitaalinen mainonta oli yrittäjä Kirsimarja Lehtosen mukaan “melkoinen sillisalaatti”. Google-mainonta oli sidottu määräaikaisiin sopimuksiin, bannerimainontaa oli ostettu erinäisistä paikoista, ja some-mainontaa Kirsimarja yritti tehdä muiden töiden ohella itse.

Pitkien sopimusten jälkeen Kirsimarja halusi Börjes Kotimäen mainontaan mukaan toimiston, joka sitouttaa hyvällä palvelulla ja ammattitaidolla eikä pitkällä sopimuksella. Kirsimarja oli osallistunut Mediashaken webinaariin ja siitä vaikuttuneena otti yhteyttä ja pian sen jälkeen yhteistyö lähti käyntiin keskittyen Google-mainonnan kehittämiseen.

Yhteistyö alkoi Google Ads -mainonnasta, mutta hyvien tuloksien myötä laajentui some-mainontaan

Mediashaken ja Börjes Kotimäen yhteistyö alkoi Google Ads -mainonnan toteutuksesta ja keskittyi alussa hakusanamainonnan kehittämiseen. Hyvät tulokset toivat varmuutta yhteistyön kannattavuudesta, ja koska verkkokauppa ja myymälä työllistivät Börjes Kotimäen yrittäjää, Kirsimarja Lehtosta, niin paljon, hän  halusi ulkoistaa myös Facebook- ja Instagram-mainonnan kokonaisuuden Mediashaken asiantuntijoille. 

Kirsimarja kommentoi mainonnan keskittämistä: “Huomasin, että Facebook-mainonnan kehitys seisoi, kun en yksinkertaisesti ehtinyt sitä kunnolla hoitamaan. Rahan laittaminen palveluun kannatti, ja se olikin lopulta tuottoisampaa kuin yrittää itse tekemällä säästää. Pian huomasin, ettei markkinointi olekaan pelkkä kulu, vaan siitä saa myös takaisin.” 

“Mielellään sijoitan siihen, että meidän tilin hoitamiseen panostetaan. Minuun ollaan yhteydessä, jos tarvitsee muokata budjettia ja asiantuntijat ovat oikeasti kiinnostuneita tuloksista ja huolehtivat että kampanjamateriaalit ovat valmiita ajoissa. Näin saadaan mainonnasta paras hyöty irti.”
Kirsimarja Lehtonen, Yrittäjä Börjes Kotimäki

Yhteistyötä rennolla ja asiantuntevalla otteella

Heti yhteistyön alussa Mediashaken asiantuntijat saivat melko vapaat kädet mainonnan kehittämiseen ja tulokset ovatkin olleet rohkaisevia – jopa niin, että mainonnan budjettia on voitu pikkuhiljaa kasvattaa työn edetessä. 

Social Ads Consultant, Sanna Nenonen, kokee yhteistyön olevan erityisen mielekästä, sillä aihe on kiinnostava myös oman hevosharrastuksen kautta. Myös SEM Consultant, Riina Anttila, on entinen hevosharrastaja, joten asiantuntemusta tuotteista löytyy myös sitä kautta. Molemmat kuvaavat yhteistyötä kuin yhdestä suusta:
On mukava tehdä yhteistyötä kun saa vapaat kädet ja silloin asioiden edistäminen on helppoa. Kuukausipalavereissa vaihdetaan kuulumiset ja käydään tuloksia läpi rennosti, ja siinä samalla saadaan asioita edistettyä. Ideat otetaan aina innolla vastaan ja on oikeasti yhdessä tekemisen meininki.”    

Myös Kirsimarja kokee yhteistyön helpoksi ja hänellä on vahva luottamus asiantuntijoihimme. Hän on erityisen tyytyväinen siihen että asiakkuudesta pidetään aktiivisesti huolta. “Mielellään sijoitan siihen, että meidän tilin hoitamiseen panostetaan. Minuun ollaan yhteydessä, jos tarvitsee muokata budjettia ja asiantuntijat ovat oikeasti kiinnostuneita tuloksista ja huolehtivat että kampanjamateriaalit ovat valmiita ajoissa. Näin saadaan mainonnasta paras hyöty irti.”

Tästä on hyvä jatkaa, kiitos Börjes Kotimäki tähänastisesta yhteistyöstä! 🤝

Yhteistyöstä vastaa
Sanna Nenonen, Social Ads Consultant, , 045 7874 2837
Yhteistyöstä vastaa
Riina Anttila, SEM Consultant, , 045 7874 2843

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö