Haasteena markkinoinnin sisäisten resurssien puute

Atradius on maailman johtava luottovakuutuksia, takauksia ja perintäpalveluja tarjoava yritys. Atradius Suomi pyrkii tavoittamaan digimainonnallaan suomalaisia yrityksiä pk-yrityksistä monikansallisiin konserneihin.

Atradiuksella in-house-markkinointiosaamisen, ajanpuutteen ja talon sisäisten resurssien rajallisuuden takia ei aiemmin pystytty keskittymään digimarkkinointiin niin hyvin kuin olisi haluttu.

“Olin törmännyt Mediashakeen jo aiemmin LinkedInissä ja osallistunut Matti Hirvosen pitämään webinaariin. Webinaarin jälkeen oli helppo ottaa yhteyttä ja kysyä apua digimarkkinointiin liittyen”, markkinointipäällikkö Jenna Ollikainen kertoo. 

Yhteistyö digimainonnassa toiminut moitteettomasti

Mediashaken ja Atradiuksen aloittaessa yhteistyön, työt lähtivät sujuvasti liikkeelle. Ollikainen kehuu yhteisen työskentelytavan toimineen todella hyvin. Kirjoitushetkellä yhteistyötä on tehtykin jo muutaman vuoden ajan niin Google-, YouTube-, Meta- kuin LinkedIn-mainonnan parissa.

“Kaiken muun [palvelun] lisäksi kommunikointi toimii tosi hyvin. Mediashaken puolelta ollaan aktiivisesti yhteydessä ja aina, jos on jokin ongelma, saan siihen nopeasti vastauksen. Joka kuukausi käydään säännöllisesti meidän mainonnan tilannetta läpi, ja keskustelemme asiantuntijan kanssa aina kulloinkin tärkeimmistä aiheista. Nopeasti myös tartutaan uusiin ideoihin ja ne viedään käytäntöön”, Ollikainen kuvailee toimivaa keskusteluyhteyttä.

Mediashake on antanut sellaista syväosaamista digimarkkinointiin, jota meillä ei ole aiemmin ollut. On ollut ihan selkeä päätös, että yhteistyö saa jatkua.
Jenna Ollikainen, markkinointipäällikkö Atradius

Digimainonnan syväosaaminen osaksi Atradiuksen tiimiä

Atradiuksella ei ollut aiemmin digimainonnan syväosaamista. Tästä johtuen yrityksellä ei ollut selkeää näkemystä, mitä eri digitaalisen markkinoinnin kanavissa kannattaisi tehdä maksimaaliseen näkyyvyyden, verkkosivukävijöiden ja liidien saamiseksi. Mediashake on ratkaissut näitä haasteita omalla panoksellaan. 

“Mediashake on antanut sellaista syväosaamista digimarkkinointiin, jota meillä ei ole aiemmin ollut. On ollut ihan selkeä päätös, että jatketaan myös ensi vuonna yhteistyötä”, Ollikainen kertoo iloiten toimivasta yhteistyöstä.

Haluatko keskustella digimainonnan yhteistyöstä?

Autamme yritystäsi kasvamaan digimarkkinoinnin avulla – laadulla ja tyytyväisyystakuulla. Jos haluat keskustella yhteistyöstä kanssamme, jätä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Keskustellaan digimainonnan mahdollisuuksista!