Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on ylivoimaisesti merkittävin…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa yhteydessä – juuri silloin, kun…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Kasvata Facebook-päivitystesi klikkausprosentteja suuremmilla kuvilla

Facebook ilmoitti muutama viikko sitten mainoskuvien kokojen uudistamisesta. Käytännössä mainosten kuvakoot kasvoivat. Samalla uudistuivat myös normaalien Facebook-päivitysten kuvat. Muutos koskee erityisesti linkkipäivityksiä, eli päivityksiä, joissa linkität esimerkiksi…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Vinkki: Voit ajastaa Facebook-päivityksiä

Vuorossa nopea vinkki: Facebook julkaisi pari viikkoa sitten Facebook-sivuille uuden ominaisuuden, jonka avulla voit ajastaa Facebook-päivityksiä haluamaasi ajankohtaan. Voit tehdä vaikka koko viikon päivitykset kerralla ja ne…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö