Vinkit

Google Marketing Live 2019 – Mitä uutta hakumainonnan rintamalla?

Google Marketing Live 2019 – Mitä uutta hakumainonnan rintamalla?   Google pitää vuosittain Marketing Live -tapahtuman, jossa maalaillaan tulevaisuuden näkymiä Googlen hakukoneen muovautumisesta entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Googlen…


Laatupisteet - ota huomioon nämä kolme tekijää

Alla olevalla videolla Mediashaken SEM Consultant Anni Penttilä kertoo, mitä laatupisteet tarkoittavat ja kolme tekijää, jotka ottamalla huomioon voit parantaa Google Ads -mainonnan laatupisteitä ja samalla keventää jokaisesta klikkauksesta…


6+1 vinkkiä: Näin teet toimivan videomainoksen

Pari sekuntia – siinä ajassa mainoksesi on herätettävä kiinnostus tai potentiaalinen asiakas jatkaa skrollaamista eteenpäin kohti seuraavan mainostajan sisältöjä. Videon käyttö mainoksessa on loistava tapa kiinnittää somettajan huomio, sillä…


Google Ads hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin?

Hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin? Kerrataan ensin mitä varten hintatarjouksia hallitaan Google Ads -mainonnassa. Tähän on kaksi keskeistä syytä: konversiohintaa/mainonnan tuottosuhdetta sekä budjetin rajoittuneisuutta voidaan…


Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on…


4 keinoa viedä Google AdWords -mainosten kirjoittaminen uudelle tasolle

Ei ole merkitystä, vaikka tuotteesi tai palvelusi ovat kilpailijoita parempia, jos kukaan ei niitä löydä. Oikeanlainen ja laadukas liikenne verkkopalveluun on avain liiketoiminnan kasvattamiseen. Google AdWords -mainonta on tehokas tapa saada…


Analytiikka

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa…


Milloin ja miksi Facebook-päivityksiä kannattaa edistää?

Ellet tee Facebook-viestintääsi aivan laput silmillä, olet varmasti huomannut, etteivät päivityksesi näy kaikille tykkääjillesi. Ilmiö ei ole uusi ja jatkossa yhä harvempi tykkääjäsi näkee päivityksesi. Syy on looginen ja ymmärrettävä: yksittäisen…


Kasvata Facebook-päivitystesi klikkausprosentteja suuremmilla kuvilla

Facebook ilmoitti muutama viikko sitten mainoskuvien kokojen uudistamisesta. Käytännössä mainosten kuvakoot kasvoivat. Samalla uudistuivat myös normaalien Facebook-päivitysten kuvat. Muutos koskee erityisesti linkkipäivityksiä, eli päivityksiä,…


Vinkki: Voit ajastaa Facebook-päivityksiä

Vuorossa nopea vinkki: Facebook julkaisi pari viikkoa sitten Facebook-sivuille uuden ominaisuuden, jonka avulla voit ajastaa Facebook-päivityksiä haluamaasi ajankohtaan. Voit tehdä vaikka koko viikon päivitykset kerralla ja ne ilmestyvät seinälle…