Vinkit

Google Ads hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin?

Hintatarjousstrategiat - mitä käyttää milloinkin? Kerrataan ensin mitä varten hintatarjouksia hallitaan Google Ads -mainonnassa. Tähän on kaksi keskeistä syytä: konversiohintaa/mainonnan tuottosuhdetta sekä budjetin rajoittuneisuutta...


Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on...


4 keinoa viedä Google AdWords -mainosten kirjoittaminen uudelle tasolle

Ei ole merkitystä, vaikka tuotteesi tai palvelusi ovat kilpailijoita parempia, jos kukaan ei niitä löydä. Oikeanlainen ja laadukas liikenne verkkopalveluun on avain liiketoiminnan kasvattamiseen. Google AdWords -mainonta on tehokas tapa saada...


Analytiikka

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa...


Milloin ja miksi Facebook-päivityksiä kannattaa edistää?

Ellet tee Facebook-viestintääsi aivan laput silmillä, olet varmasti huomannut, etteivät päivityksesi näy kaikille tykkääjillesi. Ilmiö ei ole uusi ja jatkossa yhä harvempi tykkääjäsi näkee päivityksesi. Syy on looginen ja...


Kasvata Facebook-päivitystesi klikkausprosentteja suuremmilla kuvilla

Facebook ilmoitti muutama viikko sitten mainoskuvien kokojen uudistamisesta. Käytännössä mainosten kuvakoot kasvoivat. Samalla uudistuivat myös normaalien Facebook-päivitysten kuvat. Muutos koskee erityisesti linkkipäivityksiä, eli...


Vinkki: Voit ajastaa Facebook-päivityksiä

Vuorossa nopea vinkki: Facebook julkaisi pari viikkoa sitten Facebook-sivuille uuden ominaisuuden, jonka avulla voit ajastaa Facebook-päivityksiä haluamaasi ajankohtaan. Voit tehdä vaikka koko viikon päivitykset kerralla ja ne ilmestyvät...


Seuraa mitä yrityksestäsi kirjoitetaan

Verkkokaupoista kirjoitetaan usein netin keskustelupalstoilla, blogeissa ja muilla sivustoilla. Sinäkin varmasti haluat tietää, mitä yrityksestäsi kirjoitellaan. Kaikkiin viesteihin ei tarvitse reagoida, mutta pelkkä tieto siitä, millainen...


Kuinka löydät suosituimmat hakusanat?

Hakukonenäkyvyyden kannalta on tärkeää, että verkkokauppasi sisällöstä löytyy sellaisia hakusanoja, jotka tuovat ostavia asiakkaita. Oikeiden hakusanojen valinta ei kuitenkaa ole lainkaan helppoa. Mistä tietää millaiset hakusanat ovat...


Lyhyempi osoite Facebook-sivullesi

Nopea vinkki maanantaihin. Oletko huomannut, että joillakin yrityksillä Facebook-sivun osoite on lyhyempi kuin muilla? Sisältääkö Facebook-sivusi osoite pitkän rivin numeroita ja muuta turhaa? Voit hankkia Facebook-sivullesi lyhyemmän...