Google Marketing Live 2019 – Mitä uutta hakumainonnan rintamalla?

Google pitää vuosittain Marketing Live -tapahtuman, jossa maalaillaan tulevaisuuden näkymiä Googlen hakukoneen muovautumisesta entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Googlen hakukone pyrkii ajamaan organisaatiota lähemmäksi sen missiotaan, eli järjestää maailman data.…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Ads hintatarjousstrategiat – mitä käyttää milloinkin?

Hintatarjousstrategiat – mitä käyttää milloinkin? Kerrataan ensin mitä varten hintatarjouksia hallitaan Google Ads -mainonnassa. Tähän on kaksi keskeistä syytä: konversiohintaa/mainonnan tuottosuhdetta sekä budjetin rajoittuneisuutta voidaan hallita avainsanasta…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Näin tuplaat Google Ads -mainonnan klikkausprosentin kahdessa päivässä

Klikkausprosentti on yksi Google Ads -mainonnan tunnusluvuista, jonka avulla pääset kurkkimaan ja tarkastelemaan, kuinka usein mainoksesi nähneet potentiaaliset asiakkaat ovat todellisuudessa klikanneet mainostasi. Klikkausprosentti on ylivoimaisesti merkittävin…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö