Markkinointi

Miten paljon minun täytyy varata rahaa markkinointiin?

Jos olet aloittamassa uutta yritystä tai lanseeraamassa uutta tuotetta, pohdit todennäköisesti tätä kysymystä: "Miten paljon minun täytyy varata rahaa markkinointiin?" Vastaus on, että useimmissa tapauksissa alle tuhat euroa riittää enemmän kuin…


Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä? Osa 2

Tämä juttu on jatkoa maaliskuun blogijutulle Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä? Lue se ensin ja palaa sitten tähän juttuun. Kuten aiemmassa jutussa kerroin, onnistunut verkkomarkkinointi nojautuu seuraavaan yksinkertaiseen……


Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä?

Jos verkkosivusi ei tuo yhteydenottoja tai verkkokauppasi ei myy riittävästi, myyntiprosessissasi on ongelma. Mahdollisia ongelmia on itseasiassa kaksi ja tässä blogijutussa kerron, mitä nämä ongelmat ovat ja mitä voit tehdä niiden ratkaisemiseksi.…


Viisi ideaa retargeting-mainontaan Facebookissa

Facebook julkisti viime viikon lopulla kaikille mainostajille mahdollisuuden kohdentaa mainontaa henkilöille, jotka ovat vierailleet verkkosivuillasi tai sen tietyillä alasivuilla. Ominaisuuden käyttöönottamiseksi verkkosivuille asennetaan lyhyt…


Google Analytics – verkkosivujen tavoitteiden seuranta

Google Analytics on korvaamaton työkalu internet-markkinoinnin mittaamisessa. Totta puhuen, en itse edes olisi markkinointialalla ilman web-analytiikan olemassaoloa. En usko, että kukaan voi tulla hyväksi markkinoijaksi arvioimalla tuloksia vain…


Facebook kuolee, nyt äkkiä Twitteriin, Pinterestiin ja Youtubeen

Facebookin uudistus, joka vähensi päivitysten ilmaista näkyvyyttä, sai monet meistä yrittäjistä varpailleen. Kannattaako tähän enää panostaa? Samalla lehdet uutisoivat Amerikassa, kuinka teinit jättävät Facebookin ja siirtyvät Snapchattiin,…


Kuusi vaikuttamisen keinoa, jotka jokaisen tulisi tietää

Olitpa sitten pienyrittäjä, yrityksen markkinointipäättäjä tai myyjä, sinun tehtävänäsi on vaikuttaa muihin ihmisiin. Oikeastaan me kaikki, olipa ammattimme tai tehtävämme mikä tahansa, joudumme vaikuttamaan jatkuvasti muihin ihmisiin saadaksemme…


Miten kirjoittaa verkkokauppaan hyvä tuoteteksti?

Verkkokaupan tuotetekstin tarkoitus on vastata kaikkiin asiakasta kiinnostaviin kysymyksiin sekä saada asiakas ostamaan. Hyvä tuoteteksti lisää myyntiä, mutta myös kävijämääriä. Sivusto, jolla on vähän sisältöä, sijoittuu huonosti hakukoneissa.…


1000 intialaisen ja venäläisen tykkääjän takuu

Juttelin ennen juhannusta Villi Hurtta -nimistä verkkokauppaa pyörittävän nuoren yrittäjän kanssa. Hän oli ostanut tonnin markkinointikampanjan, joka olikin menestyksen sijaan painajainen. Haluan jakaa tämän tarinan kanssasi sen takia, että A)…


Blogimarkkinointi verkkokauppiaalle

Blogit ovat parhaimmillaan tehokas ja edullinen keino kasvattaa verkkokauppasi myyntiä. Näkyvyys blogeissa kasvattaa yrityksesi tunnettuutta ja parantaa verkkokauppasi sijoittumista hakutuloksissa — laadukkaiden linkkien ansiosta.