Markkinointi

B2B-palveluntarjoaja, näin tavoitat potentiaaliset asiakkaasi LinkedInissä

LinkedIn on ainoa oikeasti tehokas kanava B2B-mainonnan tarkkaan kohdentamiseen nimenomaan yritysten päättäville tahoille. Mikään muu palvelu ei ole toistaiseksi pystynyt tarjoamaan yhtä monipuolisia ja tarkkoja kohdennusmahdollisuuksia nimenomaan…


Google-mainonnan kompastuskivet – Vältä nämä 6 virhettä

Välttämällä Google-mainonnan yleisimmät kompastuskivet pystyt varmistamaan, että saat mainonnastasi maksimaalisen hyödyn irti.Alla olevalla videolla asiantuntijamme Tuuli Latva-Teikari ja Joonas Rotko esittelevät kuusi yleisintä Google Ads…


No nyt on kova – NPS-lukemana 67 ja asiakastyytyväisyys huipussa!

Kullanarvoista palautetta Asiakkaat ovat meille Mediashakella ykkösiä. Emme halua jäädä laakereillemme lepäämään, vaan pyrimme kehittämään jatkuvasti sekä omaa toimintaamme että asiakkuuksiamme huippuunsa. Kokemuksemme mukaan rakentava palaute on…


6+1 vinkkiä: Näin teet toimivan videomainoksen

Pari sekuntia – siinä ajassa mainoksesi on herätettävä kiinnostus tai potentiaalinen asiakas jatkaa skrollaamista eteenpäin kohti seuraavan mainostajan sisältöjä. Videon käyttö mainoksessa on loistava tapa kiinnittää somettajan huomio, sillä…


Googlen uudelleenmarkkinointi– miten ja milloin saat siitä kaiken irti

Uudelleenmarkkinoinnin avulla yritys pystyy muistuttamaan potentiaalisia asiakkaita yrityksen olemassaolosta kasvattaen bränditietoisuutta sekä kannustamaan konversion viimeistelyyn. Tehokas digimarkkinointi on yksi onnistuneen liiketoiminnan…


Miksi avainsanatutkimus on tärkeä?

Avainsanatutkimus on tehokkaan Google-mainonnan yksi tärkeimmistä tukipilareista, joka antaa pohjan koko mainonnan suunnitteluun sekä toteutukseen. Avainsanatutkimuksen avulla pystyt nimittäin selvittämään, mitä potentiaaliset asiakkaasi…


GDPR mainostajan näkökulmasta

Katso webinaari tästä  Mikä on GDPR? Uusi tietosuoja-asetus selitettynä lyhyesti GDPR, eli General Data Protection Regulation, on osa EU-tason tietosuojasääntelyä, jonka tarkoituksena on yhtenäistää EU:n kansalaisten henkilötietojen säilyttämisen ja…


Juoksetko markkinointitrendien perässä?

Digitaalinen markkinointi ja media muuttuu järkyttävällä vauhdilla. Jotain vauhdista kertoo se, että esimerkiksi Instagram avattiin vain reilu viisi vuotta sitten. Ja nyt palvelulla on yli 400 miljoonaa käyttäjää. Jokin, josta emme vielä pari vuotta…


Digitaaliset markkinointityypit

Miten syntyy tehokasta markkinointia digitaalisissa kanavissa? Se on oikeastaan aika helppoa. Tarvitaan vain muutama tyyppi. Löytyyhän teiltäkin nämä tyypit? 1. Analytiikkanörtti Tämän kaverin vastuulla on analytiikkasi käyttöönotto, seurannan…


Onko markkinointisi netissä aktiivista odottelua?

Olipa kerran myyjä. Myyjä odotteli puhelimensa äärellä, jos joku soittaisi ja ostaisi. Välillä soittikin, mutta aika harvoin. Myyjää harmitti. "Miksi en saa kasvatettua myyntiäni?", hän virkkoi ja jatkoi odottelua. Olipa kerran yrittäjä. Yrittäjä…