Markkinointi

GDPR mainostajan näkökulmasta

Katso webinaari tästä  Mikä on GDPR? Uusi tietosuoja-asetus selitettynä lyhyesti GDPR, eli General Data Protection Regulation, on osa EU-tason tietosuojasääntelyä, jonka tarkoituksena on yhtenäistää EU:n kansalaisten henkilötietojen...


Juoksetko markkinointitrendien perässä?

Digitaalinen markkinointi ja media muuttuu järkyttävällä vauhdilla. Jotain vauhdista kertoo se, että esimerkiksi Instagram avattiin vain reilu viisi vuotta sitten. Ja nyt palvelulla on yli 400 miljoonaa käyttäjää. Jokin, josta emme vielä...


Digitaaliset markkinointityypit

Miten syntyy tehokasta markkinointia digitaalisissa kanavissa? Se on oikeastaan aika helppoa. Tarvitaan vain muutama tyyppi. Löytyyhän teiltäkin nämä tyypit? 1. AnalytiikkanörttiTämän kaverin vastuulla on analytiikkasi käyttöönotto,...


Onko markkinointisi netissä aktiivista odottelua?

Olipa kerran myyjä. Myyjä odotteli puhelimensa äärellä, jos joku soittaisi ja ostaisi. Välillä soittikin, mutta aika harvoin. Myyjää harmitti. "Miksi en saa kasvatettua myyntiäni?", hän virkkoi ja jatkoi odottelua.Olipa kerran...


Miten paljon minun täytyy varata rahaa markkinointiin?

Jos olet aloittamassa uutta yritystä tai lanseeraamassa uutta tuotetta, pohdit todennäköisesti tätä kysymystä: "Miten paljon minun täytyy varata rahaa markkinointiin?" Vastaus on, että useimmissa tapauksissa alle tuhat euroa riittää...


Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä? Osa 2

Tämä juttu on jatkoa maaliskuun blogijutulle Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä? Lue se ensin ja palaa sitten tähän juttuun. Kuten aiemmassa jutussa kerroin, onnistunut verkkomarkkinointi nojautuu seuraavaan yksinkertaiseen...


Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä?

Jos verkkosivusi ei tuo yhteydenottoja tai verkkokauppasi ei myy riittävästi, myyntiprosessissasi on ongelma. Mahdollisia ongelmia on itseasiassa kaksi ja tässä blogijutussa kerron, mitä nämä ongelmat ovat ja mitä voit tehdä niiden...


Viisi ideaa retargeting-mainontaan Facebookissa

Facebook julkisti viime viikon lopulla kaikille mainostajille mahdollisuuden kohdentaa mainontaa henkilöille, jotka ovat vierailleet verkkosivuillasi tai sen tietyillä alasivuilla. Ominaisuuden käyttöönottamiseksi verkkosivuille asennetaan lyhyt...


Google Analytics – verkkosivujen tavoitteiden seuranta

Google Analytics on korvaamaton työkalu internet-markkinoinnin mittaamisessa. Totta puhuen, en itse edes olisi markkinointialalla ilman web-analytiikan olemassaoloa. En usko, että kukaan voi tulla hyväksi markkinoijaksi arvioimalla tuloksia vain...


Facebook kuolee, nyt äkkiä Twitteriin, Pinterestiin ja Youtubeen

Facebookin uudistus, joka vähensi päivitysten ilmaista näkyvyyttä, sai monet meistä yrittäjistä varpailleen. Kannattaako tähän enää panostaa? Samalla lehdet uutisoivat Amerikassa, kuinka teinit jättävät Facebookin ja siirtyvät...