Hakukoneoptimointi

Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä?

Jos verkkosivusi ei tuo yhteydenottoja tai verkkokauppasi ei myy riittävästi, myyntiprosessissasi on ongelma. Mahdollisia ongelmia on itseasiassa kaksi ja tässä blogijutussa kerron, mitä nämä ongelmat ovat ja mitä voit tehdä niiden...


Miten kirjoittaa verkkokauppaan hyvä tuoteteksti?

Verkkokaupan tuotetekstin tarkoitus on vastata kaikkiin asiakasta kiinnostaviin kysymyksiin sekä saada asiakas ostamaan. Hyvä tuoteteksti lisää myyntiä, mutta myös kävijämääriä. Sivusto, jolla on vähän sisältöä, sijoittuu huonosti...


Meta-kuvauksia ja titlejä — pysytkö kärryillä?

Kiinnitätkö huomiota verkkokauppasi hakukoneystävällisyyteen? Ovatko title-tunnisteesi viimeisen päälle mietittyjä ja hiottuja? Oletko tehnyt hakukoneita varten myyvät meta-kuvaukset? Paljon kysymyksiä, mutta luvassa on myös paljon...


Verkkokaupan hakukoneoptimointi, osa 1

Näkyvyys hakukoneissa on yksi merkittävä tekijä verkkokaupan menestymiselle. Suurimmalle osalle verkkokaupoista hakukoneet ovat suurin yksittäinen myyntiä tuova liikenteenlähde. Jotta verkkokauppasi näkyisi hyvin hakukoneissa, täytyy...


Näin löydät uusia hakusanaideoita

Kolmisen viikkoa sitten kirjoitin postauksen aiheesta "Kuinka löydät suosituimmat hakusanat?" ja lupasin myös kertoa lisää keinoja suosittujen hakusanojen löytämiseen. Tällä kertaa esittelen toisen työkalun, joka on kenties edellistäkin...


Kuinka löydät suosituimmat hakusanat?

Hakukonenäkyvyyden kannalta on tärkeää, että verkkokauppasi sisällöstä löytyy sellaisia hakusanoja, jotka tuovat ostavia asiakkaita. Oikeiden hakusanojen valinta ei kuitenkaa ole lainkaan helppoa. Mistä tietää millaiset hakusanat ovat...