Hakukonemainonta

4 keinoa viedä Google AdWords -mainosten kirjoittaminen uudelle tasolle

Ei ole merkitystä, vaikka tuotteesi tai palvelusi ovat kilpailijoita parempia, jos kukaan ei niitä löydä. Oikeanlainen ja laadukas liikenne verkkopalveluun on avain liiketoiminnan kasvattamiseen. Google AdWords -mainonta on tehokas tapa saada...


GDPR mainostajan näkökulmasta

Katso webinaari tästä  Mikä on GDPR? Uusi tietosuoja-asetus selitettynä lyhyesti GDPR, eli General Data Protection Regulation, on osa EU-tason tietosuojasääntelyä, jonka tarkoituksena on yhtenäistää EU:n kansalaisten henkilötietojen...


Analytiikka

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa...


Iso kysymys Google Adwords -mainonnasta

Toimiiko se – tuoko se myyntiä? Saan ilokseni vastata tähän kysymykseen varsin usein. Kysymys on oikeasti hyvä ja relevantti. Monilla on huonoja kokemuksia Google Adwords -mainonnasta ja on hyvä kyseinalaistaa koko mainoskanava. Vastaukseni...


Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä?

Jos verkkosivusi ei tuo yhteydenottoja tai verkkokauppasi ei myy riittävästi, myyntiprosessissasi on ongelma. Mahdollisia ongelmia on itseasiassa kaksi ja tässä blogijutussa kerron, mitä nämä ongelmat ovat ja mitä voit tehdä niiden...


Myy enemmän ja säästä – 6 vinkkiä Google Adwords -mainontaan

Google on monelle verkkokaupalle tärkein myynnin lähde. Ilmaisen näkyvyyden lisäksi on usein kannattavaa kasvattaa näkyvyyttä Googlessa myös mainonnan keinoin. Kilpailu mainosklikkauksista kasvaa koko ajan ja on usein hyvin pienistäkin...


Viisi yleistä Google Adwords -virhettä, jotka sinäkin todennäköisesti teet

Valtaosa suomalaisten yritysten Google Adwords -mainonnasta on tehty surkeasti. Vaikka Google mainostaakin hakukonemainonnan aloittamisen olevan vain 10 minuutin juttu, on kyse pohjimmiltaan paljon monimutkaisemmasta järjestelmästä, jonka...


Näin löydät uusia hakusanaideoita

Kolmisen viikkoa sitten kirjoitin postauksen aiheesta "Kuinka löydät suosituimmat hakusanat?" ja lupasin myös kertoa lisää keinoja suosittujen hakusanojen löytämiseen. Tällä kertaa esittelen toisen työkalun, joka on kenties edellistäkin...


Miten hakukonemainonta eroaa muusta mainonnasta?

Hakukonemainonta on yksi tärkeimmistä verkkokauppiaiden myynnin lähteistä. Kun suunnittelet verkkokaupallesi hakukonemainontaa, on erityisen tärkeää ymmärtää perinteisen mainonnan ja hakukonemainonnan erot. 1. Hakukonemainonta vastaa...