Hakukonemainonta

Google-mainonnan kompastuskivet – Vältä nämä 6 virhettä

Välttämällä Google-mainonnan yleisimmät kompastuskivet pystyt varmistamaan, että saat mainonnastasi maksimaalisen hyödyn irti.Alla olevalla videolla asiantuntijamme Tuuli Latva-Teikari ja Joonas Rotko esittelevät kuusi yleisintä Google Ads…


Googlen uudelleenmarkkinointi– miten ja milloin saat siitä kaiken irti

Uudelleenmarkkinoinnin avulla yritys pystyy muistuttamaan potentiaalisia asiakkaita yrityksen olemassaolosta kasvattaen bränditietoisuutta sekä kannustamaan konversion viimeistelyyn. Tehokas digimarkkinointi on yksi onnistuneen liiketoiminnan…


Miksi avainsanatutkimus on tärkeä?

Avainsanatutkimus on tehokkaan Google-mainonnan yksi tärkeimmistä tukipilareista, joka antaa pohjan koko mainonnan suunnitteluun sekä toteutukseen. Avainsanatutkimuksen avulla pystyt nimittäin selvittämään, mitä potentiaaliset asiakkaasi…


4 keinoa viedä Google AdWords -mainosten kirjoittaminen uudelle tasolle

Ei ole merkitystä, vaikka tuotteesi tai palvelusi ovat kilpailijoita parempia, jos kukaan ei niitä löydä. Oikeanlainen ja laadukas liikenne verkkopalveluun on avain liiketoiminnan kasvattamiseen. Google AdWords -mainonta on tehokas tapa saada…


GDPR mainostajan näkökulmasta

Katso webinaari tästä  Mikä on GDPR? Uusi tietosuoja-asetus selitettynä lyhyesti GDPR, eli General Data Protection Regulation, on osa EU-tason tietosuojasääntelyä, jonka tarkoituksena on yhtenäistää EU:n kansalaisten henkilötietojen säilyttämisen ja…


Analytiikka

3 osatekijää, joilla Google AdWords -mainontasi tuottavuus paranee

Google AdWords -hakusanamainonta on usealle yritykselle merkittävä asiakashankinnan kanava niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin. Googlen hakukoneessa mainostaminen mahdollistaa yritykselle potentiaalisten asiakkaiden kohtaamisen poikkeuksellisessa…


Iso kysymys Google Adwords -mainonnasta

Toimiiko se – tuoko se myyntiä? Saan ilokseni vastata tähän kysymykseen varsin usein. Kysymys on oikeasti hyvä ja relevantti. Monilla on huonoja kokemuksia Google Adwords -mainonnasta ja on hyvä kyseinalaistaa koko mainoskanava. Vastaukseni…


Miksi et saa tuloksia netistä ja mitä voit tehdä?

Jos verkkosivusi ei tuo yhteydenottoja tai verkkokauppasi ei myy riittävästi, myyntiprosessissasi on ongelma. Mahdollisia ongelmia on itseasiassa kaksi ja tässä blogijutussa kerron, mitä nämä ongelmat ovat ja mitä voit tehdä niiden ratkaisemiseksi.…


Myy enemmän ja säästä – 6 vinkkiä Google Adwords -mainontaan

Google on monelle verkkokaupalle tärkein myynnin lähde. Ilmaisen näkyvyyden lisäksi on usein kannattavaa kasvattaa näkyvyyttä Googlessa myös mainonnan keinoin. Kilpailu mainosklikkauksista kasvaa koko ajan ja on usein hyvin pienistäkin asiosta…


Viisi yleistä Google Adwords -virhettä, jotka sinäkin todennäköisesti teet

Valtaosa suomalaisten yritysten Google Adwords -mainonnasta on tehty surkeasti. Vaikka Google mainostaakin hakukonemainonnan aloittamisen olevan vain 10 minuutin juttu, on kyse pohjimmiltaan paljon monimutkaisemmasta järjestelmästä, jonka…