Google Marketing Live 2019 – Mitä uutta hakumainonnan rintamalla?

Google pitää vuosittain Marketing Live -tapahtuman, jossa maalaillaan tulevaisuuden näkymiä Googlen hakukoneen muovautumisesta entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Googlen hakukone pyrkii ajamaan organisaatiota lähemmäksi sen missiotaan, eli järjestää maailman data.…

Googlen uudelleenmarkkinointi– miten ja milloin saat siitä kaiken irti

Uudelleenmarkkinoinnin avulla yritys pystyy muistuttamaan potentiaalisia asiakkaita yrityksen olemassaolosta kasvattaen bränditietoisuutta sekä kannustamaan konversion viimeistelyyn. Tehokas digimarkkinointi on yksi onnistuneen liiketoiminnan kulmakivistä. Google-mainonnan konsulttina työtäni ohjaakin palo…

Tämä artikkeli on yli kaksi vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Google Ads hintatarjousstrategiat – mitä käyttää milloinkin?

Hintatarjousstrategiat – mitä käyttää milloinkin? Kerrataan ensin mitä varten hintatarjouksia hallitaan Google Ads -mainonnassa. Tähän on kaksi keskeistä syytä: konversiohintaa/mainonnan tuottosuhdetta sekä budjetin rajoittuneisuutta voidaan hallita avainsanasta…

Haluatko keskustella yhteistyöstä 👇

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä.

Jätä yhteydenottopyyntö