Google Ads

Laatupisteet - ota huomioon nämä kolme tekijää

Alla olevalla videolla Mediashaken SEM Consultant Anni Penttilä kertoo, mitä laatupisteet tarkoittavat ja kolme tekijää, jotka ottamalla huomioon voit parantaa Google Ads -mainonnan laatupisteitä ja samalla keventää jokaisesta klikkauksesta…


Google-mainonnan kompastuskivet – Vältä nämä 6 virhettä

Välttämällä Google-mainonnan yleisimmät kompastuskivet pystyt varmistamaan, että saat mainonnastasi maksimaalisen hyödyn irti.Alla olevalla videolla asiantuntijamme Tuuli Latva-Teikari ja Joonas Rotko esittelevät kuusi yleisintä Google Ads…


Googlen uudelleenmarkkinointi– miten ja milloin saat siitä kaiken irti

Uudelleenmarkkinoinnin avulla yritys pystyy muistuttamaan potentiaalisia asiakkaita yrityksen olemassaolosta kasvattaen bränditietoisuutta sekä kannustamaan konversion viimeistelyyn. Tehokas digimarkkinointi on yksi onnistuneen liiketoiminnan…


Miksi avainsanatutkimus on tärkeä?

Avainsanatutkimus on tehokkaan Google-mainonnan yksi tärkeimmistä tukipilareista, joka antaa pohjan koko mainonnan suunnitteluun sekä toteutukseen. Avainsanatutkimuksen avulla pystyt nimittäin selvittämään, mitä potentiaaliset asiakkaasi…